A regisztráció ideje alatt friss péksüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
9:30-9:35
Műsorvezetői köszöntő
Műsorvezető: Bonyhádi Gábor, Pálfi Éva
9:35-9:45
A Digital Forum nyitó gondolatai
Előadó: Karczub-Lehoczky Fanni (MediaMarkt)
Data-driven Marketing
9:45-10:05
Data Marketing & Business
Előadás: Szabó Péter (Microsoft)
Hogyan támogatja az adatalapú marketing az üzletet?
10:05-10:25
Data Science & Big Data
Előadás: Szekeres Péter (Neticle)
Mit ad hozzá az adattudomány ahhoz, hogy publikus adatokból többet tudjunk meg a fogyasztóinkról?
10:25-10:45
Predictive Analytics & Attribution
Előadás: Homola Márton (MOL)
Hogyan támogatják a prediktív analitikai megoldások a lojalitásprogramok sikerét?
10:45-11:05
Special applications of AI
Előadás: Balogh Szabolcs (MVM Mobiliti)
A Mesterséges Intelligencia az elektromobilitásban
11:05-11:35
Data strategy
Kerekasztal: Dr. Barta Gergő (Deloitte), Vadász Illés (Google), Palincsár László (EY), Szabó István (PwC), Verasztó Bence (KPMG). Moderál: Mérő Ádám (Coca-Cola).
Az adatstratégia szerepe a marketingben
Traffic and Conversion
11:35-11:55
Conversion Rate Optimization (CRO)
Előadás: Bay Áron (Exact Match)
Melyek a legeredményesebb konverziós megoldások és eszközök?
11:55-12:15
Web Analytics
Előadás: Geiger Tamás (JabJab)
Megbízhatunk-e a web és app analitika adataiban? Hogyan hathat ez az üzletmenetre?
12:15-12:35
SEO 2025 & SEO Strategies
Előadás: Papp Gábor (The Pitch)
Melyek lesznek 2025 meghatározó SEO trendjei és stratégiái?
Az előadásokkal párhuzamosan szendvicsekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
12:35-12:55
Emails & Automation
Előadás: Damjanovich Nebojsa (Resend)
Hogyan működnek a legújabb adatalapú leadgenerálási megoldások?
12:55-13:15
Generative Engine Optimization (GEO)
Előadás: Varga Balázs (Profession.hu)
Hogyan növeld láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben?
13:15-13:35
Visual & Voice Search
Előadás: Csabai Ádám (The Pitch)
Hogyan építs jobban a hang- és képalapú keresés nyújtotta lehetőségekre?
13:35-13:05
New conversion tools & Marketing
Kerekasztal: Forgács Mariann (Be Social), Havasi Zoltán (Wavemaker), Losonczi Balázs (Pentacom), Kiss Ágota (ACG), Prezenszki Alex (Mediator). Moderál: Kéri Gábor (Positive Adamsky).
Kerekasztal az AI alkalmazások digitális marketingre gyakorolt hatásáról - Növekvő érték és csökkenő költségek?
14:05-14:35
(Our) AI-driven profession
Kerekasztal: Blaskó Niki (MAKSZ), Huszics György (DIMSZ), Kovács Tibor (MLE), Mérő Ádám (MMSZ). Moderál: Fazekas Ildikó (ÖRT).
Az iparági AI Guide bemutatkozója
Digital Media Buying
14:35-14:55
Sustainability & Digital Media
Előadás: Karczub-Lehoczky Fanni (MediaMarkt)
Fenntarthatóság új megközelítései a digitális média világában
14:55-15:15
Predictive AI for Audience Targeting and Bidding
Előadás: Lunczner Ádám (Mindshare)
AI a digitális hirdetések mögött: a prediktív technológia hatása a célzásra, a licitálásra és a keresőhirdetések piacára?
15:15-15:35
Programmatic Advertising
Előadás: Papp Zoltán (Positive Adamsky)
Hogyan teheted sikeresebbé automatizált médiavásárlásodat már holnap?
15:35-15:55
AI in Real-Time Ad Performance Optimization
Előadás: Tatár István (PanMedia)
Mit nyújthat számodra az AI-vezérelt valós idejű teljesítményoptimalizálás?
15:55-16:15
Native & Contextual Advertising
Előadás: Káldy Levente (Project Agora)
Eredményes natív és kontexusfüggő hirdetési megoldások 2025-ben
Az előadásokkal párhuzamosan aprósüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
16:15-16:35
Video Ad Performance Max
Előadás: Erdélyi Eszter (AtMedia)
CTV az új videós hirdetés?
16:35-16:55
Media & Reach
Előadás: Popovics Adrienn, Szekeres Dóra (HELL)
High reach a brand awareness szolgálatában – a digitális marketing eszközeivel
16:55-17:25
Campaign Setup Blueprints
Kerekasztal: Czibrik Gábor (HELL), Dózsa Imre (Szerencsejáték Zrt.), Kapi András (Velux), Nagy Balázs (K&H), Polgár Zsuzsa (Publicist). Moderál: Incze Kinga (Mediaspace).
Mi lehet a sikeres digitális kampányok titka?
Digitalization & Organization
17:25-17:45
Marketing & GenAI
Előadás: Szepes Zsolt (GenAI)
Hogyan vált ki a generatív AI akár teljes munkafolyamatokat a marketing csapatban?
17:45-18:05
Data & Automation
Előadás: Papp Tamás (CollabIT Switzerland AG)
Hogyan alaktítsd ki céged adatokra épült marketing és üzleti folyamatait - esetek és tanulságok bemutatása
18:05-18:25
Digitalization & Skills
Előadás: Varga István (Manta Digital Marketing)
„HR 2030” - A jövőben szükséges TOP 15+1 digitális és kognitív munkavállalói képesség
18:25-18:30
Műsorvezetői zárszó
Műsorvezető: Bonyhádi Gábor, Pálfi Éva
Marketing Diamond Awards Night
19:00-20:45
Marketing Diamond Awards díjátadó
Műsorvezető: Szűcs Gergő
Pezsgős koccintás
21:00-22:00
Pezsgővel, soft drinkkel, kávéval és a fánkkal várjuk résztvevőinket!
Helyszín: Prémium szint - Networking Zone