Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el

Kontaktok:

 

Eseményszervezés:

Csicsári Ildikó

+36 30 297 21 39

csicsari.ildiko@mmsz.eu

 

Katona Norbert

+36 30 996 1321

katona.norbert@mmsz.eu

 

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

juhasz.violetta@mmsz.eu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

juhasz.violetta@mmsz.eu 

Home
Előadók
és részletes
programbejelentés
hamarosan
Programok
Programbejelentés és előadók felkérése folyamatban. A programváltozás jogát a szervezők fenntartják.
  • 01
    CONVERSION ARENA
     
  • 02
    AI & CONTENT ARENA
     
  • 03
    SMART & DIGITAL CITY FORUM
     
  • 04
    SPORT & BRANDS FORUM
     
  • Data Science & Big Data

    Mit ad hozzá az adattudomány ahhoz, hogy publikus adatokból többet tudjunk meg a fogyasztóinkról?

    Predictive Analytics & Attribution
    Hogyan támogatják a prediktív analitikai megoldások a lojalitásprogramok sikerét? 
    Sales & Marketing Automation
    Hogyan fejleszd tovább a marketing és értékesítési folyamataid automatizációját? 
    Emails & Automation
    Hogyan működnek a legújabb adatalapú leadgenerálási megoldások?
    First-Party Data & Cookieless Tracking
    Hogyan szerezzünk adatokat közvetlenül a saját közönségünktől?
    Data strategy
    Az adatstratégia szerepe a marketingben
    Web Analytics
    Meghatározó szerep a digitális stratégiában: Hogyan támogatják a megbízható webanalitikai adatok a terveinket?
    SEO 2025 & SEO Strategies
    Melyek lesznek 2025 meghatározó SEO trendjei és stratégiái?
    Generative Engine Optimization (GEO)
    Hogyan növeld láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben?
    Visual & Voice Search
    Hogyan építs jobban a hang- és képalapú keresés nyújtotta lehetőségekre? 
    Conversion Rate Optimization (CRO)
    Melyek a legeredményesebb konverziós megoldások és eszközök?
    New conversion tools & Marketing
    Kerekasztal az AI alkalmazások digitális marketingre gyakorolt hatásáról - Növekvő érték és csökkenő költségek?
    Predictive AI for Audience Targeting and Bidding
    Hogyan találjuk meg a megfelelő közönséget a megfelelő licittel?
    Programmatic Advertising
    Hogyan teheted sikeresebbé automatizált médiavásárlásodat már holnap?
    AI in Real-Time Ad Performance Optimization
    Mit nyújthat számodra az AI-vezérelt valós idejű teljesítményoptimalizálás?
    Native & Contextual Advertising
    Eredményes natív és kontexusfüggő hirdetési megoldások 2025-ben
    Video Ad Performance
    Inspiráló videós hirdetési megoldások - mit tanulhatunk a gaming piactól?
    Campaign Setup Blueprints
    Mi lehet a sikeres digitális kampányok titka?
  • Behavioral & Neuromarketing
    Hogyan támogathatja a viselkedési- és neuromarketing az üzletet és a növekedést? 
    Personalization & Privacy
    AI-alapú perszonalizáció lehetőségei és etikai kihívásai a digitális marketing gyakorlatában
    CX & UX & UI Design
    Digitális ügyfél- és felhasználói élmény: Innovatív megoldások és stratégiák
    Data Tracking & CX
    Adatgyűjtés a jobb ügyfélélmény érdekében: Hogyan és hol szerezzük be a megfelelő információkat?
    Retention Strategies & Maximizing CLTV
    Ügyfélérték maximalizálása: Perszonalizált ajánlatok és személyre szabott tartalmak sikermegoldásai
    Omnichannel marketing
    Mindenhol bármit mindenkinek? Az omnichannel marketing előnyei és gyakorlati kihívásai
    Content Marketing on Social Media Platforms
    Eredeti vagy AI? Tartalom trendek a közösségi médiában
    User-Generated Content
    A felhasználói tartalom szerepe és helye a közösségi platformokon
    Influencer Marketing
    AI-vezérelt virtuális influencerek és a személyek helye a jövő influencer marketingjében
    Podcast Marketing
    Podcastok mint a digitális marketing feltörekvő eszközei
    Video Marketing
    Hol és hogyan használd a mesterséges intelligenciát a videós tartalmak előállítása során?
    Events & Webinar Marketing
    Rendezvények, mint tartalomgenerátorok
    Data-driven creativity
    Az alkotói folyamat átalakulása - hogyan állítsd az adatokat a kreativitás szolgálatába?
    Ad Concepts creation
    Hirdetési koncepciók fejlesztése az AI eszközeivel
    Mastering AI Prompts for creative creating
    A promtolási technikák a kreatív- és tartalomelőállítás során
    Using AI to Automate Visual Variations for Ads
    Képgenerálás és mutációkészítés innovatív eszközei és megoldásai
    Automating Ad Testing and Iteration
    Automatizált kreatívtesztelés és iterációkészítés AI-alapon
    How Generative AI Is Changing Creative Work
    Hogyan változtatja meg az AI a kreatív feladatok menedzselését - az ügyfél és ügynökség szemüvegén keresztül nézve?
  • (program és előadó-bejelentés folyamatosan)
  • (program és előadó-bejelentés folyamatosan)