Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a weboldal működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez.
Elfogadom
Nem fogadom el

Kontaktok:

 

Eseményszervezés:

Csicsári Ildikó

+36 30 297 21 39

csicsari.ildiko@mmsz.eu

 

Katona Norbert

+36 30 996 1321

katona.norbert@mmsz.eu

 

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

juhasz.violetta@mmsz.eu

 

Számlázási kérdések:

Juhász Violetta

+36 20 504 30 48

juhasz.violetta@mmsz.eu 

Home
Előadók
és részletes
programbejelentés
hamarosan
Programok
Programbejelentés és előadók felkérése folyamatban. A programváltozás jogát a szervezők fenntartják.
  • 01
    CONVERSION ARENA

    POWERED BY
    MediaMarkt
  • 02
    AI & CONTENT ARENA

    POWERED BY
    K&H & KATE
  • 03
    SPORT & BRANDS FORUM

    POWERED BY
    TIPPMIX
  • 04
    SMART & DIGITAL CITY FORUM
  • 8.30-9.30
    Regisztráció
    A regisztráció ideje alatt friss péksüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    9:30-9:35
    Műsorvezetői köszöntő
    Műsorvezető: Bonyhádi Gábor, Pálfi Éva
    9:35-9:45
    A Digital Forum nyitó gondolatai
    Előadó: Karczub-Lehoczky Fanni (MediaMarkt)
    9:45-10:05
    Data Marketing & Business
    Előadás: Szabó Péter (Microsoft)
    Hogyan támogatja az adatalapú marketing az üzletet?
    10:05-10:25
    Data Science & Big Data
    Előadás: Szekeres Péter (Neticle)

    Mit ad hozzá az adattudomány ahhoz, hogy publikus adatokból többet tudjunk meg a fogyasztóinkról?

    10:25-10:45
    Predictive Analytics & Attribution
    Előadás: Homola Márton (MOL)
    Hogyan támogatják a prediktív analitikai megoldások a lojalitásprogramok sikerét? 
    10:45-11:05
    Special applications of AI
    Előadás: Balogh Szabolcs (MVM Mobiliti)
    A Mesterséges Intelligencia az elektromobilitásban
    11:05-11:35
    Data strategy
    Kerekasztal: Dr. Barta Gergő (Deloitte), Vadász Illés (Google), Palincsár László (EY), Szabó István (PwC), Verasztó Bence (KPMG). Moderál: Mérő Ádám (Coca-Cola).
    Az adatstratégia szerepe a marketingben
    11:35-11:55
    Conversion Rate Optimization (CRO)
    Előadás: Bay Áron (Exact Match)
    Melyek a legeredményesebb konverziós megoldások és eszközök?
    11:55-12:15
    Web Analytics
    Előadás: Geiger Tamás (JabJab)
    Megbízhatunk-e a web és app analitika adataiban? Hogyan hathat ez az üzletmenetre?
    12:15-12:35
    SEO 2025 & SEO Strategies
    Előadás: Papp Gábor (The Pitch)
    Melyek lesznek 2025 meghatározó SEO trendjei és stratégiái?
    12.30-13.00
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan szendvicsekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    12:35-12:55
    Emails & Automation
    Előadás: Damjanovich Nebojsa (Resend)
    Hogyan működnek a legújabb adatalapú leadgenerálási megoldások?
    12:55-13:15
    Generative Engine Optimization (GEO)
    Előadás: Varga Balázs (Profession.hu)
    Hogyan növeld láthatóságodat az AI-generálta keresési eredményekben?
    13:15-13:35
    Visual & Voice Search
    Előadás: Csabai Ádám (The Pitch)
    Hogyan építs jobban a hang- és képalapú keresés nyújtotta lehetőségekre? 
    13:35-13:05
    New conversion tools & Marketing
    Kerekasztal: Forgács Mariann (Be Social), Havasi Zoltán (Wavemaker), Losonczi Balázs (Pentacom), Kiss Ágota (ACG), Prezenszki Alex (Mediator). Moderál: Kéri Gábor (Positive Adamsky).
    Kerekasztal az AI alkalmazások digitális marketingre gyakorolt hatásáról - Növekvő érték és csökkenő költségek?
    14:05-14:35
    (Our) AI-driven profession
    Kerekasztal: Blaskó Niki (MAKSZ), Huszics György (DIMSZ), Kovács Tibor (MLE), Mérő Ádám (MMSZ). Moderál: Fazekas Ildikó (ÖRT).
    Az iparági AI Guide bemutatkozója
    14:35-14:55
    Sustainability & Digital Media
    Előadás: Karczub-Lehoczky Fanni (MediaMarkt)
    Fenntarthatóság új megközelítései a digitális média világában
    14:55-15:15
    Predictive AI for Audience Targeting and Bidding
    Előadás: Lunczner Ádám (Mindshare)
    AI a digitális hirdetések mögött: a prediktív technológia hatása a célzásra, a licitálásra és a keresőhirdetések piacára?
    15:15-15:35
    Programmatic Advertising
    Előadás: Papp Zoltán (Positive Adamsky)
    Hogyan teheted sikeresebbé automatizált médiavásárlásodat már holnap?
    15:35-15:55
    AI in Real-Time Ad Performance Optimization
    Előadás: Tatár István (PanMedia)
    Mit nyújthat számodra az AI-vezérelt valós idejű teljesítményoptimalizálás?
    15:55-16:15
    Native & Contextual Advertising
    Előadás: Káldy Levente (Project Agora)
    Eredményes natív és kontexusfüggő hirdetési megoldások 2025-ben
    16:00-16:30
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan aprósüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    16:15-16:35
    Video Ad Performance Max
    Előadás: Erdélyi Eszter (AtMedia)
    CTV az új videós hirdetés?
    16:35-16:55
    Media & Reach
    Előadás: Popovics Adrienn, Szekeres Dóra (HELL)
    High reach a brand awareness szolgálatában – a digitális marketing eszközeivel
    16:55-17:25
    Campaign Setup Blueprints
    Kerekasztal: Czibrik Gábor (HELL), Dózsa Imre (Szerencsejáték Zrt.), Kapi András (Velux), Nagy Balázs (K&H), Polgár Zsuzsa (Publicist). Moderál: Incze Kinga (Mediaspace).
    Mi lehet a sikeres digitális kampányok titka?
    17:25-17:45
    Marketing & GenAI
    Előadás: Szepes Zsolt (GenAI)
    Hogyan vált ki a generatív AI akár teljes munkafolyamatokat a marketing csapatban?
    17:45-18:05
    Data & Automation
    Előadás: Papp Tamás (CollabIT Switzerland AG)
    Hogyan alaktítsd ki céged adatokra épült marketing és üzleti folyamatait - esetek és tanulságok bemutatása
    18:05-18:25
    Digitalization & Skills
    Előadás: Varga István (Manta Digital Marketing)
    „HR 2030” - A jövőben szükséges TOP 15+1 digitális és kognitív munkavállalói képesség
    18:25-18:30
    Műsorvezetői zárszó
    Műsorvezető: Bonyhádi Gábor, Pálfi Éva
    18:30-19:00
    Szünet
    19:00-20:45
    Marketing Diamond Awards díjátadó
    Műsorvezető: Szűcs Gergő
    21:00-22:00
    Pezsgővel, soft drinkkel, kávéval és a fánkkal várjuk résztvevőinket!
    Helyszín: Prémium szint - Networking Zone
  • 10:00-10:05
    Műsorvezetői köszöntő
    Műsorvezető: Szántó Péter, Najoua Belayane
    10:05-10:25
    Behavioral & Neuromarketing
    Előadás: Simon Bálint (Sherpa Communications)
    Hogyan támogathatja a viselkedési- és neuromarketing az üzletet és a növekedést? 
    10:25-10:45
    Personalization & Privacy
    Előadás: Mondovics Péter (Mastercard)
    AI-alapú perszonalizáció lehetőségei és etikai kihívásai a digitális marketing gyakorlatában
    10:45-11:05
    CX & UX & UI Design
    Előadás: Kanizsai Krisztina (IBM)
    Digitális ügyfél- és felhasználói élmény: Innovatív megoldások és stratégiák
    11:05-11:25
    Applications of the Futures
    Előadás: Oraveczné Németh Ildikó (K&H)
    Megoldás az üzleti ügyfeleknek is - mire ad választ a K&H Kate mobilalkalmazása? 
    11:25-11:45
    Data Tracking & CX
    Előadás: Sólyom Balázs (Trendency)
    Adatgyűjtés a jobb ügyfélélmény érdekében: Hogyan és hol szerezzük be a megfelelő információkat?
    11:45-12:05
    Retention Strategies & Maximizing CLTV
    Előadás: Lakatos Balázs (United Consult), Szabó Dániel (E.ON)
    Az ügyfélérték maximalizálása: Perszonalizált ajánlatok és személyre szabott tartalmak sikermegoldásai
    12:05-12:25
    Platform-marketing
    Előadás: László Miklós (Diverzum)
    Mit és hogyan nyújtson egy platform, hogy megszólítsa és megtartsa a fiatalokat? - a Diverzum esetbemutatója
    12:25-12:55
    Omnichannel marketing
    Kerekasztal: Brenkus Krisztián (Szerencsejáték Zrt), Lakatos Balázs (United Consult), Metykó Tibor (Euronics), Szilágyi Gábor (MediaMarkt).
    Mindenhol bármit mindenkinek? Az omnichannel marketing előnyei és gyakorlati kihívásai
    12:30-13:00
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan szendvicsekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!

     
    12:55:13:15
    Content Marketing on Social Media Platforms
    Előadás: Lévai Richárd (Liftup)
    Eredeti vagy AI? Tartalom trendek a közösségi médiában
    13:15-13:35
    User-Generated Content
    Előadás: Klausz Melinda
    A felhasználói tartalom szerepe és helye a közösségi platformokon
    13:35-13:55
    Influencer Marketing
    Előadás: Bozsik Dóra, Shumacher Vanda (PFR Group)
    AI-vezérelt virtuális influencerek és a személyek helye a jövő influencer marketingjében
    13:55-14:20
    Content and Data Strategy
    Előadás: Csikesz Erika, Demcsák Zsuzsa (TV2)
    A digitális stratégia új megközelítései:TV2 Play
    14:20-14:40
    Influencer Campaigns
    Előadás: Persely Tamás, Probáld Attila (feat.)
    Robbantsd be a kampányt Twitchen, és megy mindenki a Mekibe - egy influencer kampány amely értékesítési rekordokat döntött!
    14:40-15:00
    Video Marketing
    Előadás: Szántó Péter
    Hol és hogyan használd a mesterséges intelligenciát a videós tartalmak előállítása során?
    15:00-15:20
    Podcast Marketing
    Előadás: Hampuch Richárd (BeTone)
    Podcastok mint a digitális marketing feltörekvő eszközei
    15:20-15:40
    Digital Events
    Előadás: Botond Szabolcs (Visual Europe)
    Digitális események tartalomgyártási megoldásai
    15:40:16:10
    Events & Webinar Marketing
    Kerekasztal: Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Kádár Tamás (Sziget), Varga Anita Ágnes (Rossmann). Moderál: Bujáki Zsolt (SMP).
    Rendezvények, mint tartalomgenerátorok
    16:00-16:30
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan aprósüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    16:10-16:30
    Data-driven creativity in the age of AI
    Előadás: Igmándy Áron (Mito), Sántha Tamás (Telekom)
    Az alkotói folyamat átalakulása - hogyan állítsd az adatokat a kreativitás szolgálatába?
    16:30-16:50
    Ad Concepts creation
    Előadás: Kanicsár Ádám (Positive)
    Kreatív koncepciók fejlesztése az AI eszközeivel
    16:50-17:10
    Mastering AI Prompts for creative creating
    Előadás: Szalóczy Nóra (Neuron Solutions)
    A promtolási technikák a kreatív- és tartalomelőállítás során
    17:10-17:30
    Using AI to Automate Visual Variations for Ads
    Előadás: Szabó Kitti (Microsoft)
    Képgenerálás és mutációkészítés innovatív eszközei és megoldásai
    17:30-17:50
    Automating Ad Testing and Iteration
    Előadás: Fekete Dávid (Syntheticaire)
    Automatizált kreatívtesztelés és iterációkészítés AI-alapon
    17:50-18:20
    How Generative AI Is Changing Creative Work
    Kerekasztal: Gajdos Kristóf (Philips), Kövesházi Dániel (Mito), Nagy Barna (Kreatív Vonalak), Négyesi Tamás (Mediator), további előadók felkérés alatt. Moderál: Budaházy Szabolcs (AR Works).
    Hogyan változtatja meg az AI a kreatív feladatok menedzselését - az ügyfél és ügynökség szemüvegén keresztül nézve?
    18:20-18:25
    Műsorvezetői zárszó
    Műsorvezető: Szántó Péter, Najoua Belayane
    18:25-19:00
    Szünet
    19:00-19:10
    Impact Challenge Díjátadó powered by Sharity
    19:10-21:00
    Az Év Honlapja Díjátadó
    21:00-22:00
    Pezsgővel, soft drinkkel, kávéval és a fánkkal várjuk résztvevőinket!
    Helyszín: Prémium szint - Networking Zone
  • 10:30-10:35
    Műsorvezetői köszöntő
    Műsorvezető: Azurák Csaba
    10:35-10:55
    Sport Marketing Trends
    Előadás: Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
    Top digitális sportmarketing trendek 2025 & Puskás sorsjegy kampány esettanulmány
    10:55-11:15
    Sport Icons & Iconic Brands
    Előadás: Szabó Béla (Telekom)
    „Mi is az a tuning? Szoboszlai Dominik és a Telekom”
    11:15-11:45
    Selfmarketing for the athletes
    Kerekasztal: Lékai Máté (kézilabda), Tótka Sándor (kajak), további előadók felkérés alatt. Moderál: Azurák Csaba.
    Sajátmárka építés a közösségi médiában - ahogyan a sportolók látják
    11:45-12:05
    Sport Teams & Sporty Brands
    Előadás: Harcsa Beáta (Bonafarm), Király Krisztián (Pick)
    Sportmarketing FMCG környezetben - a Pick és a Mizo példáján keresztül
    12:05-12:25
    Sport in Digital Space
    Előadás: Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H)
    Az e-sport, mint a fiatal célközönség megszólításának egyedi eszköze
    12:25-12:55
    Mass Sport as a marketing tool
    Kerekasztal: Baji Balázs (NSÜ), Herczeg Lilla (Decathlon), Kelemen Árpád (KPMG), Kocsis Árpád (BSI Sportiroda), Kovács András (Yettel). Moderál: Azurák Csaba.
    A tömegsport támogatása, mint hatékony marketingeszköz
    12:30-13:00
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan szendvicsekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    12:55-13:15
    Sports & Media
    Előadás: Bodócsi Erika (TV2)
    A digitális média eszköztára a sport szolgálatában 
    13:15-13:35
    Sponsorship in practice
    Előadás: Pantl Péter (MOL)
    Hogyan működik a MOL szponzorációja? - a szponzárció metrikái és analitikája 
    13:35-13:55
    Branding by a sports organization
    Előadás: Gergely István (Budapesti Honvéd Sportegyesület), Fetter Balázs (MOL).
    Sportszervezet márkaépítési gyakorlata: Így épít márkát a Honvéd a digitális térben
    13:55-14:15
    Box & Brands
    Előadás: Horváth Tímea, Popovics Adrienn (HELL)
    Így építi a márkád a sport - a Hell Boxing Kings hazai és nemzetközi példája
    14:15-14:45
    Shared value creation
    Kerekasztal: Beke Zsuzsa (Richter Gedeon), Gulyás Michelle (Öttusázó), Pataky Piroska (MBH), Salgó András (BMW), Siklósi Gergely (Vívó), Szalóky-Tóth Judit (Coca-Cola). Moderál: Azurák Csaba.
    Milyen egy jó együttműködés? - sportolói és vállalati nézőpontból
    14:45-15:15
    Sportmarketing Diamond Awards díjak átadása
    15:15-16:00
    Szünet
  • 16:00-16:05
    Műsorvezetői köszöntő
    Műsorvezető: Papp Adrienn, Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem)
    16:05-16:25
    SUPER SMART CITY STRATEGY
    Előadás: Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem)

    A városmenedzsment és marketing újragondolása

    16:00-16:30
    Kávészünet
    Az előadásokkal párhuzamosan aprósüteményekkel, kávéval és frissítőkkel várjuk résztvevőinket!
    16:25-16:45
    AI & MEDIAMONITORING
    Előadás: Csizmadia Ádám (Observer)
    Mesterséges intelligencia integrálása a médiafigyelésbe
    16:45-17:05
    INNOVATIVE ONLINE MARKETING STRATEGY
    Előadás: Máté Balázs (MP Marketingprofesszorok)

    Az AI, SEO, social media új fókuszai

    17:05-17:25
    SMART CITY APPLICATIONS
    Előadás: Magos Tamás (Smart City Applications)

    A városmarketing egyedi integrátora

    17:25-17:45
    DIGITAL MARKETING & COMPLEX CITY PRACTICE
    Előadás: Gellén Elizabeth (YCO Digital Agency), Varga Péter

    TikTok és városmarketing: hogyan épít Pécs digitális közösséget?

    17:45-18:05
    INFLUENCER MARKETING & CITY TOURISM
    Előadás: Kassay Tamás (Spabook.net)

    Értékek, témák hatékony kampányai

    18:05-18:25
    GAMIFICATION-MARKETING
    Előadás: Bednárik Éva, Adorján Balázs (Soproni Egyetem)
    Magyar városok társas- és kalandjátékai
    18:25-18:30
    Műsorvezetői zárszó
    Műsorvezető: Dr. Piskóti István, Papp Adrienn (Miskolci Egyetem)
    18:30-19:30
    Városmarketing Diamond Awards díjak átadása